середа, 28 серпня 2013 р.

Модуль 3-4

 Навчання продовжується, дедалі становиться все цікавіше і цікавіше.
Третій модуль допоміг зясувати мені роль у проектній діяльності ключових і тематичних питань, важливість зрозумілих навчальних цілей, що спрямовані на розвиток навичок 21 століття.
Четвертий модуль ознайомив мене з формуючим оцінюванням, його метою та інструментами. Особливість такого оцінювання в тому, що його використовують впродовж всього проекту і суттєво відрізняється від "оцінок". Досить цікавим виявився інструмент асоціативний кущ та ЗХД схема. Вони дозволяють виявити навчальні проблеми учнів та скоригувати роботу над проектом.
Можливо, я ще перефразую свої ключеві питання, бо це не так просто зробити - щоб і навички 21 століття розвивати і не відійти від своєї теми, розбудити інтерес до дослідження.
Працювати та працювати...

Немає коментарів:

Дописати коментар